Verzenden

Verwachte leverdatum

Wij vermelden de leverdatum van elk artikel op de produktpagina. Deze datum is een verwachte leverdatum, rekening houdend met beschikbare voorraad en vaste leverschema's van onze leveranciers. Deze datum wordt 'real time' bijgewerkt. Dat wil zeggen dat we continue controleren of er wijzigingen zijn in de voorraad en, waar nodig, de verwachte leverdatum aanpassen. Dit is onmiddellijk zichtbaar in de shop.

Indien een produkt op voorraad is en vóór 17.00 uur wordt besteld en betaald op werkdagen, dan wordt uw bestelling onder normale omstandigheden de volgende dag bezorgd! Deze 24-uurs service geldt eveneens voor bestellingen naar België. Deze service geldt voor bestellingen op maandag t/m vrijdag. Bestellingen op vrijdag worden standaard op zaterdag bezorgd. U kunt zelf een andere gewenste leverdatum kiezen.

Bij de berekening van de verwachte leverdatum op een produktpagina nemen we alsgangpunt dat u één exemplaar bestelt. Wanneer u meerdere exemplaren in de winkelwagen legt, ziet u onmiddellijk wat de eventuele impact is op de verwachte leverdatum.

Deelleveringen

Indien uw bestelling uit meerdere stuks van één artikel bestaat of uit verschillende artikelen met een verschillende levertijd, bieden we in de winkelwagen standaard de mogelijkheid aan om voor een deellevering te kiezen. Dat wil zeggen dat wij de reeds beschikbare artikelen vooruitleveren en de overige artikelen naleveren indien ze beschikbaar zijn. Deze service is kostenloos. Wanneer u niet kiest voor de optie, dan wachten wij met verzenden tot alle items van de bestelling beschikbaar zijn en leveren uw bestelling dan compleet uit.

Gewenste leverdatum kiezen

In de winkelwagen krijgt u de mogelijkheid de gewenste leverdatum te kiezen. De mogelijke data worden automatisch voorgesteld, waarbij de eerst mogelijke datum gelijk staat aan 'zo snel mogelijk'. Dit is tevens de standaard optie die zal worden gehanteerd wanneer u verder niets verandert. Bent u echter maar beperkt aanwezig op het afleveradres of bent u afwezig en wilt pas over enkele dagen of weken geleverd hebben, dan kunt u dat ook aangeven door de gewenste dag in de toekomst aan te geven.

Verzendkosten

  • boven 50 euro : Gratis
  • pakket t/m 50 euro : 4,95 euro

Bij uw bestelling worden de verzendkosten automatisch verwerkt in het besteloverzicht.

Extra kosten bij rembours zendingen

Houd a.u.b. rekening met 10,- eur extra kosten als u betaalt onder rembours. Kiest u voor betaling met iDeal, creditcard, Paypal, Bancontact/Mister Cash of voor vooruitbetaling, dan worden geen extra betaalkosten gerekend.

Bezorging door DHL Parcel

Bijna alle bestellingen worden met DHL Parcel verzonden. 5CC biedt pakketten bij DHL aan op maandag t/m vrijdag. Bezorging vindt de volgende werkdag plaats. Bestellingen die op vrijdag worden verstuurd, worden op zaterdag bezorgd. Uitzondering hierop zijn remboursbestellingen en leveringen aan zakelijke adressen. Deze worden op maandag bezorgd. Deze bezorgservice geldt voor pakketten binnen Nederland en naar België. Op Nederlandse feestdagen kunnen geen pakketten worden aangeboden.

Track & trace & tijdstip van bezorgen

Als uw bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email zit tevens een track & trace link waarmee u de status van de aflevering kunt volgen.

Wilt u weten hoe laat de bezorger bij u komt bezorgen? Raadpleeg dan de volgende pagina: www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden. Door uw postcode in te geven, krijgt u een overzicht van de tijdvensters per datum waarbinnen bezorging normaal gesproken plaats vindt.

Bezorging met uw handtekening bij ontvangst

Bij bestellingen boven een bestelwaarde van 50,- Euro vragen wij om uw handtekening bij de ontvangst van het pakket. Zonder deze handtekening mag de koerier uw bestelling niet overhandigen en wordt deze retour 5CC gestuurd. Wanneer dat het geval is, zullen wij contact met u opnemen om nadere afspraken te maken over uw bestelling.

Bezorger gemist?

Als u niet thuis bent bij aflevering of ophaling, laat de DHL chauffeur een kaartje bij u achter met hierop een bezorgcode (Nederlandse, particuliere afleveressen) of een zendingnummer (Belgische, particuliere afleveradressen). Met behulp van de code kunt een alternatieve bezorgmogelijkheid kiezen. Raadpleeg voor alle details één van de volgende pagina's van DHL:

Onderneemt u geen actie, dan wordt uw pakket automatisch de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke afleveradressen in Nederland en België.

Afhalen

Het is mogelijk om uw levering af te halen. Dit kunt u op de website aangeven. Bij voorkeur vernemen wij vooraf wanneer u komt ophalen. Laat ons dat a.u.b. weten. Dat kan telefonisch op 0416 - 532 417 of per email naar klantenservice@5cc.nl

Bereikbaarheid

Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 0416 - 532 417 op de volgende tijden: ma - vr. 09.00 - 17.00 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen op klantenservice@5cc.nl. Wij streven ernaar om binnen één werkdag een reactie te geven.