Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

5CC heeft kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag dat u 100% tevreden over ons bent. Wij zullen al het mogelijke doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Bent u toch niet tevreden over een levering, de afhandeling van een bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. Doe dit door een e-mail te versturen naar klantenservice@5cc.nl of schriftelijk naar:

  • 5CC B.V.
  • t.a.v. afdeling klachtbehandeling
  • Postbus 378
  • 5140 AJ Waalwijk
  • Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 7 werkdagen per e-mail te laten weten wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Wij zullen in ieder geval binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan via de website www.sgc.nl. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform www.ec.europa.eu.