Bestellen

Bestelprocedure

Bestellen bij 5CC gaat snel en simpel, via drie duidelijke stappen. Een bestelling wordt pas definitief nadat u deze heeft bevestigd. Tot die bevestiging bent u staat gegevens te wijzigen en uw bestelling aan te passen.

Stap 1: Selecteer artikelen en voer uw gegevens in

Met de knop 'In winkelmandje' voegt u een artikel toe aan de winkelmand. Wilt u meerdere exemplaren bestellen? Via de knop 'Verder winkelen' kunt u terug naar de shop en dezelfde artikelen nogmaals in de winkelmand plaatsen óf door middel van de groene pijltjestoetsen het aantal artikelen per product in de winkelmand aanpassen.

Met de knop 'Verder winkelen' gaat u terug naar de shop om andere artikelen aan uw winkelmandje toe te voegen. Heeft u zich bedacht? Klik dan op de knop 'Verwijder' om een artikel te verwijderen. In het scherm 'Uw gegevens' kunt u uw adresgegevens invullen. Hierbij heeft u de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven.

Let op: de door u opgegeven persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verzenden van uw bestelling en zullen nooit aan derden worden verstrekt. Wij vragen uw e-mailadres voor het versturen van de orderbevestiging, leverdatum berichten, betaalbevestiging en verzendbevestiging. Uw telefoonnummer hebben wij nodig ingeval van calamiteiten rondom uw order.

Klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'Kies betaalmethode'

Stap 2: Selecteer betaalmethode

Via stap 2 selecteert u de wijze van betalen. 5CC biedt de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Vooruitbetalen
  • Rembours

Als u de betaalwijze hebt gekozen, klik dan op de knop 'Verder naar Stap 3 'Overzicht' Als u terug wilt naar stap 1 klik je op de knop 'Terug naar Stap 1 - Uw gegevens'.

Stap 3: Overzicht van uw bestelling

Via stap 3 krijgt u een samenvattend overzicht van de bestelgegevens.

Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop 'Nu kopen'. Wil je nog iets wijzigen? Ga dan terug met de knop 'Terug naar Stap 2 - Betaalmethode'.

Volg je bestelling

Na uw bestelling houden we u per e-mail op de hoogte over de status van uw bestelling.

Orderbevestiging

Nadat wij de bestelling ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van alle bestelinformatie. Geen mail ontvangen? Controleer of de bevestiging niet tussen 'ongewenste e-mail of spam' terecht is gekomen. Is dat niet het geval, mail ons dan via klantenservice@5cc.nl of bel 0416 - 532 417 (bereikbaar: ma - zo van 9.00 tot 22.00 uur).

Betaalbevestiging

Als u kiest voor 'Vooruitbetaling' ontvangt u per e-mail een bevestiging dat de betaling binnen is. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat het doorgaans 1 tot 3 werkdagen kan duren voordat de uw betaling effectief op onze rekening is bijgeschreven. Dit is afhankelijk van de bank waar u mee betaalt en vanuit welk land u betaalt. Voor buitenlandse betalingen vanuit België kan dit oplopen tot 4 a 5 werkdagen. De betaalbevestiging is tevens het moment dat uw bestelling wordt vrijgegeven voor verdere verwerking.

Annuleren of wijzigen

Het is mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. Stuur ons dan een e-mail naar klantenservice@5cc.nl of bel +31 416-532417 (bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 tot 18.00 uur).

Is de order al onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren: geef aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat we het pakket retour ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.

Vragen over een artikel?

Wij staan graag voor u klaar, ook bij vragen over een artikel. Mail ons naar klantenservice@5cc.nl of bel naar +31 416-532417. Heeft u vragen over een reeds aangeschaft artikel? Vermeld dan a.u.b. uw ordernummer. Het ordernummer vindt u op de orderbevestiging en de factuur.